Förlåt igen!

Glad Midsommar allihopa! :)
Jag har värkligen varit ur usel på att uppdatera senaste tiden. :( Jag ber om ursäckt för det.
Som sagt så var ju Carro hos mig i Onsdags. Det blev en lång kvällspromenad där vi rädde ut lite små saker och pratade ut. :) Blev en lyckad kväll. Sen så tog jag och mamma en ridtur med Hästarna. Så häärligt. :)

Igår (torsdag) så gjorde jag ju moppe-provet för andra gången. Jag KLARA det! :D Så nu blir det ut på vägarna. ;P Var på torp efteråt och sen vidare till Tupperware (stavning? :P) party, så jag hann inte blogga då heller. :/ Hoppas jag blir förlåten.

Som ni kanske har märkt så är det ju fredag. ;O Det är ju ijäntligen min data-fria dag, men nu är jag hemma hos Carro på "midsommarfest" så då får jag skriva lite. Carro åkte iväg för en stund sen med en annan kompis till en annan fest (här är ju bara våra föräldrar :/). Jag valde själv att stanna kvar för jag känner inga på dom festerna hon går på och sen brukar det ju finnas en del alkohol som jag ogillar. >.<

Hoppas ni har en trevlig Midsommar. <3

Kram på er <3


Midsommar Mat
Har precis ätit så är jättemätt. :P


Midsommar mat


Midsommar mat


Kommer att komma fler bilder, idag eller imorgon, på efterrätterna.
(en smarrig efterrät har jag gjort) :P

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Linalöfgren ♥

vad gott det ser ut !



fin design. :)

2010-06-25 @ 20:56:28
URL: http://liinalofgreen.blogg.se/
Postat av: Felicia

fin blogg:)

2010-06-25 @ 21:33:37
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback