11 Juni

Hejsan Hoppsan!
Idag känner jag mig mkt piggare, så nu tänkte jag skriva lite om vad som hände i fredags. ;P

Det började med att klockan ringde 6:15, då gick jag upp och började göra mig iårdning. Sen åkte hela familjen ner till skolan (tyvärr så regnade det).
Vi satte oss och tittade på när mina lillebröder Erik och Elias hade avsluting. Efter att Elias klass hade sjungt så var jag tvungen att gå för vi skulle snart sammlas med klassen.

Sen var det dags att titta på när 9:orna fick sina betyg, rätt så lång tråkigt. :/

Efter skolavslutningen så åkte jag och min familj och åt Thai-mat. Mumms... :P

Kl 16:00 så satt jag sen på en buss med Amanda påväg till Liseberg! Vi hade jätteroligt tråtts ösregnet. ^^, Amanda hade tur och vann en stjärn vinst på Geisha hjulet. Själv vann jag en apa och en sköldpadda på två *gripklor*. Jag kom hem ca 0:00. Blev en lång dag. ;P

Sammanfattning av fredagen: En underbar dag! ^^, <33

Kram på er <3

Min underbara klass <3
Klass 8A


Svarta tavlan inför sommarlovet
Alltid kul att kladda lite på tavlan ;P


Jag på skolavslutningen
Jag i mina skolavslutnings-kläder :)


jag i snygga sol-glasögon ;p
Vi provade "snygga" sol-glasögon. Dessa är två toa-sittsar ;P


Vi ska åka Uppskutet
Emelie, Arijana och Jag påväg att bli uppskjutna ^^,

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Heej!

Hoppas du har en bra dag! Svara gärna på dagens fråga i bloggen! http://snookie.blogg.se/2010/june/halloween.html#comment

2010-06-13 @ 18:25:44
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback