Eclipse

Halloj!
Var på bio igår med världens bästaste Amanda. Vi åkte och såg på Eclipse (är lite sur på mig själv för att det tog en hel vecka efter premiären innan jag såg den >.<)! Den var hellt klart den bästa Twilight filmen hitills. Går inte att poängsätta den. Den är super duper bra! <3 Ja, jag har nog gått och blivit ett Twilight fan nu. Efter första filmen förstog jag inte vrf alla blev helt galna i Twilight. Jag tyckte det var en helt okej film men inget jättespecielt. Efter New moon så förstog jag bättre. Men nu så är jag själv lika "galen". Och jag måste erkänna det: Jag är i team Jacob efter denna filmen. <3 :) Vilket team är du i?

Nu är det bara att vänta på filmen så jag kan se den igen. ^^,

Kram på er <3


Eclipse (Twilight 3)


Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback