Julklappar

Hi!
Hoppas ni hade en underbar Julafton igår. :) Det hade iaf jag, med inte så jättemånga men väldigt fiiiina presenter!
Jag fick bland annat ett nytt zoom objectiv till kameran! :D Mitt första objectiv sen jag köpte kameran. Det har jag varit ute och testat lite idag. Dom har ett hundspann här med små slädar så jag har varit nere och tagit massor med kort på hundarna. Dom är ju bara för sööööta! ^-^

Det blev ingen skidåkning för mig idag heller. Förskylningen har inte blivit bättre. :/ Men då får man hitta på annat istället, som att bara slappa i stugan. :)

Här kommer lite bilder från igår:


Börjar med en julig bild på lilla mig framför granen.


Här har ni vårat smarriga Julbord! Man var rätt mätt sen kan jag avslöja. (A)


När vi spelade paketspelet (tråkig som jag är orkar jag inte förklara vad det är) så fick jag ett paket som såg lite underligt ut så jag började klämma på det.
"Åh, mjukt!" Konstaterade jag och klämde lite till. När jag sen öppnade paketet så skrattade jag så tårarna spruta (bokstavligen). Det kom ut en platt marsipangris ur paketet! Det roligaste var att jag hade varit med och köpt marsipangrisen. Hahah! Klantiga mig. (A)


Det här är endel av det jag fick i julklapp! :D


Avslutar med en bild från idag taget med det nya objectivet. :)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Jag gillar din blogg mycket! :D

2010-12-25 @ 16:27:40
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

fina bilder du har :)

2010-12-25 @ 17:43:23
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Annica

haha smart där :)

2010-12-26 @ 19:16:00
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

HAhah det där med marsipangrisen var ju lite olämpligt. Men när man kan klämma måste man jub ara käna liiite till,ahah. Marsipan är alltid kul att trycka på. Julmaten så så god ut. Bruakr ni ha någonting särskilt på erat julbord som ingen annan har? :)

2010-12-27 @ 19:19:22
URL: http://malinsday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback