Soft Kitty

Hej!
Vilken underbar sovmorgon jag hade imorse. Jag låg kvar riktigt länge och bara drog mig. Så härligt! (◡‿◡✿) Sen har jag haft en lugn dag med en härlig dusch och lite små plock med disk och annat som vanligt. En riktigt härlig fredag. 
 
Det finns igentligen inte så mycket mer att säga. Därför kommer här lite bilder jag tog på Smulan och ungarna när jag satt där och gosade för en stund sedan. Eftersom de bara är tre ungar har de härligt runda små magar, hihi! ( ◠‿◠ )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är de söta!! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ ♡ Det är mina små sötnosar och Smulan är så duktig så!
 
Nu ska jag kolla hur det går för min sötpotatis i ugnen. Det blir bakad sötpotatis med en röra av bland annat svarta bönor till middag. Yum!
 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så fin katt och söta kattungar. :)

2017-05-12 @ 23:28:35
URL: http://ironheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback