Short for Longer

Hej Hej!
Förkylningen har inte varit rolig inatt och det kändes imorse. Jag som skulle jobbat idag fick ringa och sjukanmäla mig. Det är inte den värsta sortens förkylning, men så fort jag gjort något måste jag ta det lugnt en stund för jag blir helt slut och näsan tätnar hela tiden. Därför blev det en lugn morgon där jag inte gjorde mycket. Men senare började jag städa lite smått på rummet. Jag fick torkat av och dammat endel ytor och dammsugit. Det var ungefär det jag klarade av, och jag fick göra det i ett lugnt tempo. Sen var jag tvungen att sitta still ett tag så jag lyssnade på musik och lagade några kläder samt kortade axelbanden på en tunika. Så trotts dum förkylning och trötthet känner jag mig inte helt värdelös. 
 
 
Jag har inga bilder från idag så jag tänkte visa några frisyrer som jag funderar på. Jag klippte mig ju i onsdags och Anna sa att hon helst velat klippa av allt det slitna. Först tog det imot eftersom jag vill ha långt hår, men efter att ha smält det och fått fundera så tror jag att jag tänker göra det. Mitt hår kommer må så mycket bättre och kunna växa ut bättre och friskare. Jag ger det en omstart helt enkelt. 
 
 
 
 
Vad tror ni, skulle någon av dessa frisyrer passa mig?
Den med ett hjärta är min favorit, men det finns en risk att vi behöver klippa kortare.
 
 
 
 
Nu ska jag ta ut mina linser och dricka en kopp te i soffan innan läggdags. Tröttheten och förkylningen gör sig påmind så det blir ingen sen kväll. 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback