New Family Members

Hi!
Jag skypade med Tim sent igår kväll så jag sov länge idag. Mamma kom in och berättade på morgonen att inatt har Smulan fött tre små söta kattungar. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊  Så det första jag gjorde när jag gått upp var att gå och hälsa på de små söta nykomlingarna. Så underbart söta de är, friska och välmående. Smulan har skött allting själv och valde att föda dem precis där vi hoppats. Hon är verkligen en fantastisk mamma! 
 
 
 
Första bilden är tagen med mobilen imorse.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Välkomna små sötnosar, jag hoppas ni ska trivas här med oss. Sen ska jag göra allt jag kan för att ni ska få ett så bra liv som möjligt i den här världen. 
 
 
Jag har mått bättre idag, kroppen är inte lika stel och värker inte pluss att jag har haft mer energi. Så jag har fått duschat och lagat middag till hela familjen, yay!(*⌒ヮ⌒*)Jag älskar när jag får bjuda dem på god vegansk mat och lyckas visa dem att det är riktigt gott. 
 
Middagen idag blev ett recept jag hämtat från bloggen Jävligt Gott; Earth Bourguignon. Det blev jättegott och det tyckte de andra med! Som filéer i grytan använde jag soja strips och Fry's Chicken Style Strips. 
 
 
 
 
 
 
Receptet hittar ni här
 
 
 
 
Nu har jag precis varit och hämtat Erik vid färgan och har tänkt ta en liten promenad i kvällssolen med Keyla. Resten av kvällen blir lugn och förhoppningsvis inte lika sen som igår, hihi!
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback