I scream for Ice Cream

MoshI Moshi!
Jag har jobbat på i solen här på Liseberg. Igår, Kristihimmelsfärd, var det en hel del att göra och många härliga gäster så det var väldigt roligt. Jav var rätt trött efter stägning kan man säga. (^   ^,) Det finns inte jättemycket att berätta, allt flyter på som det brukar.
 
Idag åkte jag in en timma tidigare (så jag var på jobbet två timmar innan jag börjar) för att vara säker på att få parkering. Det är redan många gäster i parken så jag tror det var bra gjort av mig. Jag passade på att åka bort till Jonsborgsgrillen och köpte en vegansk mjukglass med chokladsås och caramel strössel innan jobbet. Yum! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag blev förvånad över hur mycket det smakar som mjukglass gjord på komjölk. Men det var iaf jättegott och nu har jag energi för mitt arbetspass som börjar snart. (^ _ -) Jag hoppas ni har en trevlig helg i solen. 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback