I made it

Hej!
Jag klarade det, efter tretton dagars arbete är jag nu ledig! o(*^▽^*)o Det känns så skönt, men det har ändå varit roligt och jag har varit taggad under hela perioden. Nu i helgen hade jag två dagar på Liseberg vilket var jätteroligt! Vi är verkligen ett härligt gäng som arbetar ihop vilket gör allt väldigt roligt. Alla glada gäster är också såklart super härliga! 
 
 
 
 
 
 
Den nya attraktionen Loke som hade premiär i helgen. 
 
 
 
I går kväll hade vi after work. Jag hade stägning och slutade därför rätt sent. Sen mötte jag upp Linnea och Zamuel. Vi gick och pratade en stund inne i parken och drog oss bort mot klubblandet där de har en utställning med Håkan Hellström. Jag är inget Håkan fan kan jag säga, men jag ogillar honom inte heller. Klubblandet var verkligen jättebra gjort och jag kan säga att jag är mer positiv till honom än jag var innan. (^   ^,) Sen var vi alla tre trötta så vi drog oss faktiskt hemmåt efter det, hihi! Men det var ändå roligt att få umgås en stund med mina underbara vänner. 
 
 
Imorse skypade jag med världens underbaraste person, mitt hjärta på andra sidan jorden. Under tiden vi pratade satt jag och gosade med Smulan, hon är underbar. Hon somnade en stund i mitt knä och jag kunde känna kattungarna sparka där inne i magen. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ Det var skönt också att få prata med Tim, det var ett tag sedan sisst och jag hade massor att berätta kändes det som. Han hade också lite goda nyheter så det var kul att höra. (๑^ں^๑)
 
 
 
Smulan 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har sedan suttit och grejat med olika saker på datorn som behövdes göras. Jag börjar sakta med säkert sortera upp allt igen som inte hunnits med det sista. Annars har jag tagit det lugnt och njutit av att vara ledig och kunna gå i myskläder (utan BH) hela dagen. Mitt på dagen var jag ute på en promenad med Keyla i solskénet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter det blev det fika med mamma, pappa och Smulan på altanen. Det är första gången Smulan har fått gå ut här och allt gick jättebra. Först undersökte hon altanen innan hon gick ut i trädgården en stund. Hon vandrade iväg en stund och sen kom hon tillbaka till ytterdörren där vi har kattluckan (som just nu är stängd). Där kunde vi släppa in henne och hon fick mat. Vad skönt att det är avklarat utan att hon var borta allt för länge. Det känns som hon har funnit sig tillrätta redan och trivs här. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag förbereda lite middag, vilket blir sent idag. Men jag är ledig imorgon med så jag tänkte faktisgt sitta uppe en stund ikväll och sen läsa. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback