Heart Latte

Hi!
Jag har vaknat flera gånger inatt och allt bara snurrade... Inget roligt alls, men som tur var mådde jag något bättre på morgonen. När det var dags att åka mot Göteborg för ett arbetspass på Liseberg mådde jag såpass bra att jag ville ge det en chans. Tur var vell det för det har gått jättebra idag! (^   ^,) Det har inte varit allt för stressigt vilket var skönt. Jag fick också chans att praktisera på Våfflan och Skafferiet (som säljer barista kaffe) vilket var super roligt. Vi gick igenom allt och det var inga konstigheter. Jag frågade så mycket jag kunde och känner att jag har koll. När jag sedan gjorde min första latte på Skafferiet och fick till ett hjärta tyckte kunden det var så fint att hon var tvungen att fota. Vad glad jag blev då, särskilt eftersom det var den första latten jag sålde. o(^▽^)o 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu väntar jag på färgan som är på ingång. Hemma blir det direkt i säng, vad skönt det ska bli.
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback