Fun with Toddlers

Hejsan! 
Jag har varit och jobbat idag på förskolan igen. (^   ^,) Idag var jag på en småbarnsavdelning (igentligen blandat men det är väldigt många små barn, 1-2 år, och några få äldre) som jag varit på och jobbat lite en eftermiddag tidigare. Det var roligt att få komma dit, även om det är mycket att göra hela tiden och många som behöver uppsikt så är det mysigt med småbarnen. När vi äter t.ex. och hälften av maten hamnar i hela ansiktet, haha, det är för gulligt! Eller när de är nyvakna och man kan sitta med dem i knät och mysa en stund. Nu på eftermiddagen åkte en liten kille rutschkana och jag fick stå och ta imot. Varje gång fick man ett lika stort leende, det är sådanna små stunder som man får med barnen och gör att det är så roligt att jobba. (◠‿◠✿)
 
 
 
 
Ingen sol idag inte, men det var ändå rätt varmt och det var så lite regn att det knappt märktes. 
 
 
 
 
Dagen har gått fort eftersom man alltid haft något att göra. Nu sitter jag hemma och har precis ätit. Mamma har äntligen kommit hem, vad jag saknat henne. Jag hoppas det ska funka nu med de nya medicinerna och att hon kommer må bättre. 
 
 
Nu ska jag njuta av tystnaden här hemma och bara ta det lugnt. Imorgon ska jag till Liseberg igen och jobbar där fram till söndag. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det märks att tiden går och vi närmar oss säsongen, yay!
 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback