Don't know what to say

Hej!
Jag har inte gjort mycket idag, jag har varit så trött och kännslig. Därför bestämmde jag mig för att inte åka in till Göteborg och träffa mina arbetskamrater som var planerat. Det hade varit jätteroligt men jag kände bara att jag inte orkade med hela resandet fram och tillbaka, jag behövde en dag till att bara få vara hemma och ta det lugnt innan jag ska jobba igen. Ibland blir det så men det har varit skönt att bara få ta det lugnt, se på film och kollat upp resemål till när Tim kommer. 
 
Eftermiddagen var dock inget roligt. Jag kommer inte gå in på detaljer då det är väldigt personligt men mamma har åkt in till sjukhuset igen. Denna gången hoppas jag att det verkligen ger henne den hjälp hon behöver och låter henne få prata med en psykolog. Jag vill ju bara att mamma ska må bra igen! ♡ Jag har sen gosat mycket med kattungarna, gått en promenad med Keyla samtidigt som jag pratade med bästaste Caroline. Hon finns alltid där och stöttar mig i allt. Det var så skönt att få prata med henne och jag mådde så mycket bättre när jag kom hem igen. Både promenaden med världens bästa Keyla, som alltid finns där i vått och torrt utan att kräva någonting, och att få prata med Carro gjorde att jag mådde bättre igen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag druckit en kopp te och ska gå och lägga mig i sängen och läsa. Imorgon ska jag jobba vilket känns skönt efter det som hännt, jag behöver komma hemmifrån och tänka på annat. Från och med imorgon har Liseberg öppet alla dagar i veckan, vilket ska bli så roligt. Jag jobbar såklart inte varje dag, men det kommer bli mer jobb och fler härliga dagar på Liseberg. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback