a Night Out

Hej!
Jag jobbade hela dagen igår och följde sedan med hela gänget ut för att festa. (^  ^,) Söndag kväll är som vår fredagkväll på Liseberg eftersom vi fortfarande är lediga måndag-tisdag. Men detta är sista veckan Liseberg har stängt måndag-tisdag, nästa vecka öppnar de helt för säsongen och har öppet varje dag. Därför var det många ute igårkväll.
 
Först var vi vid en bar som heter Stage. Det var knökfullt så jag och mina vänner jag kom dit med stod på utsidan och knödde under taket. Det var roligt men jag blev uttråkad efter ett tag och frös. Man kunde inte pratat utan att skrika och hörde knappt vad de andra sa. Men det var ändå trevligt eftersom man var tillsammans med vänner. Vi drog sen vidare till "Luckan" (Park Lane) och det var ett ställe som passade mig bättre. Vi slapp stå ute då det var gott om plats, jag och Zamuel kunde sitta och prata innan alla andra började droppa in (vi två gick dit lite tidigare än alla andra) och sen dansade vi. Vad jag saknat att vara ute och dansa, det är så roligt. Tyvärr blev det inte så långdraget igår då jag jobbat hela dagen och skulle orka köra hem, så strax innan ett begav jag mig hemmåt. Men jag hade en super kul kväll med alla härliga Lisebergare! (*⌒ヮ⌒*)
 
 
 
 
Bild från min instagram (@eliinpelin)
 
 
 
Trotts att jag inte somnade förän vid tre tiden inatt var jag uppe i god tid imorse så jag kunde skypa med mitt hjärta. Vad härligt det var att få prata med honom! Jag älskar honom så mycket att det inte finns ord att beskriva det, han betyder så mycket för mig. Det var en bra start på dagen!
 
 
Sen har jag tagit det lugnt och vilat resten av dagen. (^   ^) Det gäller att ta vara på de lediga dagarna och passa på att ta det lugnt. Jag har fått städat undan lite kläder och tagit en lång härlig dusch. Sen har jag myst mycket med kattungarna som jag inte haft tid till att göra på några dagar. De är så söta och växer som bara den! Nu kommer de gåendes och jamar när man kommer för att de vill gosa. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ De tar efter sin mamma som blir svartsjuk så fort man gosar med någon annan än henne, hihi!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina små sötnosar!! 
 
 
 
Nu ska jag sätta på en kopp te och se om mamma vill titta på en film. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Imorgon ska jag in till Göteborg igen och möta upp arbetskamraterna från min enhet och senare flera från hela vårt område (fast food på Liseberg är uppdelat i flera olika områden). Det ska bli riktigt roligt!
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback