Weird - Weirdness - Love

Hej!
Jag mådde sisådär när jag åkte till jobbet imorse. I söndags började jag åka på en förkylning (igen) och det har bara blivit värre dag för dag. Men jag tänkte ge det ett försök och åkte till jobbet ändå. Förmiddagen gick bara bra, barnen har varit riktigt duktiga idag. (๑ᴖ◡ᴖ๑) På eftermiddagen kände jag dock hur all energi bara försvann och mitt feber-kännetecken illamående började komma. Dock fick jag inte åka hem eftersom vi redan var en fröken för lite så jag fick ta en tablett och bita ihop. Det var inte så många barn kvar och de var rätt lugnt så det gick faktiskt bra. Jag satt mest och spelade inne med några barn medan en annan fröken var ute med några barn. 
 
 
 
 
Svarte Petter
 
 
 
 
Det var rätt mysigt, även om jag inte mådde speciellt bra. För att göra det lättare för avdelningen och fröknarna bestämmde vi/jag att jag är hemma imorgon så de kunde ringa efter vikarie redan idag. Då får jag också en dag att ta det lugnt och bli frisk på. Mot slutet av dagen hade vi inte många barn kvar så jag kunde ändå gå hem en halvtimma tidigare vilket var skönt. 
 
Hemma blev jag på lite bättre humör när det låg två roliga presenter till mig i brevlådan. (◕‿◕✿)
 
 
 
Nytt mobilskal då mitt "vardags-skal" gick sönder på Nya Zeeland. 
 
 
 
 
 
Nya numret av VEGO-magasinet!! Yay!
 
 
 
Så nu på eftermiddagen har jag tagit det lugnt och suttit och läst i tidningen Vegourmet som jag också har hemma. Jag är alltid sån när det gäller tidningar; jag måste läsa den jag har innan jag får påbörja den nya (jag kunde dock inte hålla mig från att bläddra igenom Vego snabbt för att se innehållet, hihi) och jag läser dem sida för sida, inget hoppande. (๑>ᴗ<๑) Men snart har jag läst klart Vegourmet så då kan jag sätta tänderna i det nya numret av Vego, så mycket inspiration och så lite tid att prova allt! I-landsproblem haha! 
 
 
Nu ska jag ta ut linserna, sätta på en kopp te och krypa upp i soffan och kolla på ett avsnitt av Vampire Diaries. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback