Vegan White Vanilla Chocolate Mousse

Hi!
Den vita choklad moussen jag nämnde igår blev jättegod! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ Definitivt ett recept att spara. 
 
 
 
 
Jag toppade den med jordgubbar och blandade hackade nötter. Yum!
 
 
 
 
 
 
Så här såg den ut när jag sen öste på med mer topping efter att ha tagit korten, hihi!
Bild från min instagram (@eliinpelin)
 
 
 
 
Receptet skickade Tim's bästa vän Bex till mig får några dagar sedan och jag har tänkt att jag skulle testa det ända sedan dess. Den är gjord på bara två ingredienser; aquafaba och choklad. Enklare kan det ju inte bli! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det fick bli mitt mellomys igår. Receptet kommer från bloggen Lazy Cat Kitchen, ni hittar det här. Jag använde iChock White Vanilla som choklad, men det går ju att använda vilken man själv önskar. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback