Up before the sun

Hello!
Jag var uppe tidigt idag igen och åkte till jobbet i mörkret. Solen började gå upp när jag kom fram och gick in till cafét. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Men jag kände mig ändå rätt pigg och glad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag fått vara i köket för första gången och lärt mig göra mackorna och salladerna vi säljer. Det var sååå roligt, jag har riktigt längtat efter att få lära mig deras kök och hur de gör allt. Men jag har även varit ute och expedierat kunder vilket alltid är lika roligt. ( ◠‿◠ ) Vi har haft fullt upp med många härliga gäster. 
 
Solen har skinit och det har varit riktigt vårväder ute. Jag gjorde några ärenden på torget innan jag åkte hem och passade på att njuta av solen. Även att köra hem i solen var härligt, solen får mig alltid på gott humör!
 
 
 
Bild tagen från Orust, bort mot fastlandet.
 
 
 
 
Hemma fikade jag med mamma och pappa innan de åkte till husvagnen över helgen. Erik är hos en kompis men Elias är hemma. Så det blir vi den här helgen, och Pysen och Keyla såklart. (^  -  ^)
 
Jag börjar redan bli jättetrött, vilket kan bero på den tidiga morgonen, så jag tror jag kommer gå och lägga mig tidigt idag igen. Imorgon börjar jag inte jobba lika tidigt så då får jag en liten sovmorgon. Det ska bli rätt skönt! Kanske jag orkar hålla mig vaken och se melodifestivalen på kvällen då, hihi!
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback