Tasty looking

Hej!
Jag har varit i köket idag igen på jobbet, vilket har varit roligt! (◠‿◠ ) Jag tycker om att få hjälpa till och göra smörgåsarna vi säljer. Hela förmiddagen var jag där, sen gick jag ut och hjälpte till i kassan och med disken. 
 
 
 
 
 
 
 
Det finns inte så mycket mer intressant att berätta. Det har varit en vanlig, rolig dag på jobbet. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
När jag kom hem och hade ätit lunch började mina bihålor värka så jag nästan trodde de skulle sprängas. Jag har ju fortfarande inte blivit av med den här förkylningen ordentligt, det sitter fortfarande kvar i bihålorna. Det fick bli en värktablett och soffan en stund så nu känner jag mig nyvaken, haha! Men det värker inte längre, vilket är skönt. Jag är dock väldigt trött så jag tror inte jag kommer hålla mig vaken speciellt länge idag. 
 
Imorgon är det lördag och vi kommer ha mycket att göra på cafét. Men det ska bara bli roligt! 
 
 

Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback