Smells of the forest

Hi!
Idag började min arbetsvecka och tidiga mornar igen. Men det är rätt mysigt, även om man är väldigt trött. Jag har dock kommit in rätt bra i rutinen att somna tidigt så jag får mina timmar med sömn. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Därför går dagarna bra och det är inte lika tufft att gå upp så tidigt. 
 
På Café Oasen har allt flytit på. Jag har varit i köket hela dagen, förberett mackor, tagit lunchbeställningar och annat. Det har varit väldigt roligt att göra något annorlunda. Och för varje gång jag är i köket lär jag mig mer och behöver inte kolla på "fusk-lapparna" lika mycket, hihi! (๑>ᴗ<๑) Jag har även fått förlängda dagar, vilket känns roligt eftersom jag tycker om att jobba. 
 
 
När jag kom hem var det rätt härligt väder ute så jag och Keyla tog en promenad i skogen. Det är det bästa med att börja så tidigt; man slutar mitt på dagen och har hela eftermiddagen ledig. 
 
 
 
Denna granen luktade tydligen väldigt gott enligt Keyla. 
 
 
 
 
Nu sitter jag och tar det lugnt. Tröttheten börjar komma ikapp så jag ska bara ta det lugnt resten av kvällen har jag tänkt. (◠‿◠✿)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback