Sleep in

Moshi Moshi!
Vad det var skönt att kunna sova längre imorse. Och när jag drog upp rullgardinen var solen redan uppe, hihi! Jag kunde sen ha en lugn morgon och dricka mitt kaffe i lugn och ro innan jag åkte till jobbet. På Café Oasen har det varit rätt lugnt idag, men vi har ändå haft många härliga gäster så vi har haft att göra. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag jobbade kvar till stägning vid fyra så det var inte en jättelång dag, men jag är rätt trött ändå eftersom detta var dag sex jag jobbat denna veckan. Nu ska det bli skönt med lite ledigt i några dagar. (^  _  -)
 
 
 
I brist på bilder får ni en rykande färsk bild på mitt kaffe jag sitter och dricker. 
Vad skulle man göra utan kaffe?
 
 
 
 
Jag kommer nog gå och lägga mig rätt tidigt idag med då jag känner mig väldigt trött, så det händer inget mer intressant hihi! Dessutom ska jag äntligen få skypa med hjärtat imorgon, vilket betyder att alarmet ringer. Glöm inte att ställa om klockan också, imorgon är det sommartid som gäller så klockan ska flyttas en timma frammåt inatt. (◠‿◠✿)
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback