Shop...

Moshi Moshi!
Jag vaknade någon minut innan klockan ringde imorse och kände mig helt utvilad, så skönt! Jag gjorde mig sedan iordning och skypade med hjärtat. Det är alltid lika härligt att se honom, avståndet känns inte lika långt då. ♡ 
 
Efter en god frukost åkte jag och mamma till Göksäter. Jag ville kolla efter ramar till några foton jag framkallat, men hittade inga som passade mig. Men det gör inget, jag har ingen brådska och tänker vänta tills jag hittar rätt. ( ◠‿◠ ) Sen var det roligt att gå runt där med mamma och bara kolla på allt de har i butiken just nu. Efteråt fikade vi, såklart, som vi brukar på deras café. 
 
Efter en kort sväng hem, då vi åt lunch och packade upp, åkte vi iväg igen. Denna gången hämtade vi upp Elias från skolan och åkte mot Torp Köpcentrum. Jag hade inget speciellt jag behövde, men ville ändå åka med. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det slutade med att jag köpte några mini-klädnypor till min lina jag har på väggen så jag kan hänga upp lite foton, lappar och annat roligt. Sen kunde jag inte låta bli att gå in på ICA Maxi som har iChoc Vegansk choklad, hihi. Jag har tänkt testa ett recept på chokladmousse i helgen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) 
 
 
Nu är jag hemma, sitter i soffan och bara tar det lugnt. Resten av kvällen blir lugn och inte så sent då jag ska jobba imorgon igen. Men det ska bara bli roligt. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback