Relaxed Entertaining

Hej!
Jag har sovit så gott inatt, men trotts det är inte förkylningen helt borta. Jag har därför försökt ta det så lugnt jag bara kan idag. Det har blivit ett antal avsnitt i sträck av Vampire Diaries, det får tiden att gå och håller mig på plats i soffan. (๑>ᴗ<๑) Jag undrar varför jag kom av mig i serien för ett par år sedan, den är ju såå bra!! (๑✧◡✧๑)
 
 
På eftermiddagen laddade jag ner ett spel till mammas iPad; RollerCoaster Tycoon Touch (min iPad mini är en för gammal verision för att kunna spela detta spelet på).
 
 
 
 
 
 
 
Jag har många barndomsminnen av att ha spelat RollerCoaster Tycoon på datorn (innan internett kom och blev så stort). Jag och min bästa vän Caroline älskade att spela det ihop, när vi inte spelade the Sims vill säga hihi! Så när jag såg att det kommit ut som app blev jag jätteglad, men besviken när det inte ville fungera på min iPad. När hjärtat skaffade sin iPad Pro fick jag ladda ner det på den och spela. Det är riktigt roligt, de har lyckats med att få det likna orginalspelet. Idag laddade jag ner det på mammas iPad och påbörjade en ny park. Den parken jag har på hjärtats iPad får snällt vänta tills vi är tillsammans igen, om inte han vill spela lite vill säga. (◠‿◠ )
 
 
Hjärnan känns fortfarande som mos och näsan är tät så jag ska fortsätta ta det lugnt och snart sätta på en kopp te. Imorgon vill jag vara frisk, på kvällen blir det premiären av Skönheten och Odjuret!!!! ✧*.◟(ˊᗨˋ)◞.*✧ Så det är bestämmt; imorgon ska jag må bättre. En till god natts sömn och sovmorgon borde göra gott. (◡‿◡✿)
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback