Moving from Mummy

Hej!
Jag skypade med mitt hjärta imorse. Det är alltid lika härligt att se honom! Vi satt och pratade om allt möjligt, vad som hänt, framtidsplaner m.m. Bara att få se och höra hans röst räcker gott och väl för att jag ska bli glad. Distansförhållande suger men jag är glad att vi har ett distansförhållande i den tiden vi lever nu då det finns internet, skype och många sätt att kunna hålla kontakten på och faktiskt kunna prata och se varandra samtidigt. ♡
 
Sen har jag tagit det lungt. Jag har kännt mig väldigt trött och min näsa har börjar rinna så jag undrar om jag är påväg att åka på en förkylning. Förhoppningsvis inte, nu ska jag ju tillbaka till dagis och jobba en vecka. Det ska bli roligt att träffa alla barnen igen!
 
Mamma och pappa kom hem mitt på dagen. Vi åt alla en enkel lunch och gick sen ut för att hjälpas åt med att flytta hästarna. Det var dags för Solfaxi och Dóttla att flytta från sina mammor, de är så stora nu. De ska få gå i en hage hos mammas kompis Anna med sällskap av hennes hästar. Annan bor ca 5 minuter från oss, med bil så, det blev första turen i transporten för de små. Men med lite godis gick allting jättebra. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det var inga problem att få in dem eller ut dem ur transporten. Vi åkte ju inte så långt heller så själva färden gick jättebra den med. 
 
 
 
 
Solfaxi och Dirfa säger hejdå.
 
 
 
 
 
 
Fina Solfaxi och Dóttla.
 
 
 
 
Solfaxi, Dóttla och Anna's hästar Spa och Villiros.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är de fina våra små sötnosar? ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊ Solfaxi har verkligen lyckats fånga mitt hjärta. Han är så cool-lugn när det gäller allting. Sen har han ju en otroligt söt utstrålning. Det sa klick en gång mellan oss i somras och sedan dess känns det som om vi förstår varandra. Det låter kanske löjligt för det är ju bara en kännsla, men det känns rätt med honom. 
 
Nu är vi hemma igen, och tog med oss en av hästarna som gick hos Anna (det är dock inte Annas häst utan en tjej som brukar träna för mamma). Han ska gå hos hos ett tag. Hemma har vi sen inte gjort mycket mer än fikat, tagit det lugnt och ätit middag. Nu blir det en fortsatt lugn kväll. Jag ska försöka lägga mig i tid då jag börjar rätt tidigt imorgon. (^   ^,) 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Anita

Men så fina bilder :D

Svar: Tack! (*^▽^*)
Elin Larsson Verta

2017-03-13 @ 12:01:13
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback