Good Girl

Hi!
Det var såå skönt att bara få sova ut imorse, sen kunde jag även ligga kvar i sängen ett bra tag och bara dra mig. (◡‿◡ ) Jag behövde det här kan jag säga. Dagen har sedan fortsatt i samma lugna takt. Jag hade en lång härlig frukost och tog senare en underbar dusch. Efteråt tog jag tid på mig att smörja in kroppen, fila fötterna och annat härligt för att bara ta hand om mig själv och kroppen. Det var ju ändå det jag skulle göra idag, bara ta det lugnt och vila eftersom jag fortfarande har varit trött sedan jag kom hem från Nya Zeeland. En tvätt har jag satt på och även hängt upp den på tork efteråt och fått bytt sängkläder till rena härliga, annars har jag inte gjort mycket alls. Jag har surfat runt på nätet, kollat recept och annat roligt. Ni som känner mig vet att jag annars är dålig på att sitta still och bara ta det lugnt, så man kan säga att jag varit duktig idag och gjort det jag skulle. (๑>ᴗ<๑)
 
 
 
 
Detta är ända bilden jag har idag (från min instagram @eliinpelin),
min lunch: Vegan Raw Cookie Dough, yum!
Det är inte så onyttigt som det låter, grunden är gjord på kikärtor och den är naturligt sötad. 
 
 
 
 
Nu är kvällskaffet precis kokat och vi ska snart ha kvällsfika. Vi får se om jag går och lägger mig lika tidigt idag, jag börjar känna mig rätt trött. Imorgon är jag också ledig, men ställer klockan så jag kan skypa med mitt hjärta. Det går inte en dag utan att jag saknar honom så det värker. Men sen tänker jag på alla underbara minnen vi har och hur fantastiskt det är att jag har honom i mitt liv och då blir jag bara glad och varm i hela kroppen. ♡ Imorgon är det också en vecka sedan jag landade i Sverige. Just nu känns det som tiden går väldigt sakta, att jag varit i Sverige längre, men snart kommer våren och då har tiden en tendens att rusa iväg. (^  _  -) ✿
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback