Back to Sweet Work

Hejsan!
Första dagen tillbaka på jobbet igen och det har gått jättebra. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har varit och jobbat på Café Oasen där jag verkligen trivs bra. Det har varit rätt lugnt (kanske har med vasaloppet och fem-milen att göra) vilket var en bra mjukstart för mig. ( ◠‿◠ ) Men vi har ändå sållt många semlor, tårtor, bröd, bakelser och annat gott. 
 
 
 
 
Påväg hem från jobbet i snö-vädret. 
 
 
 
 
Semlor
 
 
 
 
Några andra bakelser vi säljer. (ursäkta dåliga mobil-bilder)
 
 
 
 
 
Jag är vääldigt trött efter den här dagen, men det har ändå varit roligt. När jag kom hem blev det därför enkel middag; Pizza. Botten gjord på grov te-kaka jag hade med hem från jobbet toppad med curry-hummus, spenat, grönkål, banan, Vegusto No-Moo Smält Ost, jordnötter och när den kom ut ur ugnen alfa alfa groddar. Så gott!!! (๑✧◡✧๑)
 
 
 
 
 
Visst är vegansk mat enformig och tråkig? (^ _ -)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är jag mätt och go! Det blir ingen sen kväll idag heller då jag ska tillbaka till Café Oasen imorgon. (^    ^,) Det ska bli roligt att få prova jobba en måndag, jag har ju bara jobbat helger annars. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback