A Drop of Snow

Hi!
Jag låg kvar och drog mig länge i sängen imorse, trotts att jag knappt kunde andas då näsan var bombtät. När jag tröttnade på att ligga där lyckades jag kravla mig upp. Dagen har sedan gått upp och ner, ena stunden är jag någorlunda ok medan i nästa mår jag skit. Men, men det är inte mycket att göra än att sätta sig på soffan och kolla igenom några avsnitt av Vampire Diaries. (^  _  -) Jag ringde även förskolan och sa att jag blir hemma imorgon med eftersom inte mådde bra alls imorse, det är snällare att ringa dem så tidigt som möjligt så de får en chans att ringa in en vikarie och jag får en dag till att bli frisk på.
 
Jag piggnade till lite på eftermiddagen så jag lyckades ta mig ut en kort sväng med Keyla. Solen har lyst från en klarblå himmel hela dagen, även om det blåst en hel del, så jag tyckte det kunde vara bra med en nypa luft och vitamin D. (◠‿◠ ) Jag orkade dock inte gå så långt, men en liten bit i lugnt tempo gick bra. 
 
 
 
 
Snödropparna är i full blom, våren är påväg!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det till att ta det lugnt resten av kvällen och kurera mig själv. Middag blir massor av ingefära- och vitlöksstekta grönsaker. Tur att jag tycker det är väldigt gott, hihi! 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Carolin

Va härliga bilder :D

2017-03-15 @ 17:26:56
URL: http://carolink.se

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback