Vegan Marshmallow-Snickers-Sticky Cake

Hi!
Det var väldigt skönt att få jobba igår, även om det var väldigt lugnt och inte jättemycket att göra. Att bara få träffa mina arbetskamrater och komma hemifrån gör mycket. Tack till alla underbara medarbetare på Liseberg, ni gör att det är roligt att gå till jobbet och man ser fram imot det. 
 
Idag började jag med att Skypa med världens mest underbaraste pojkvän. Han är verkligen min klippa i allt och stöttar mig alltid. Han säger de rätta sakerna och får mig alltid att må som bäst. Jag vet ärligt talat inte hur jag skulle klara mig utan honom. ❤️ 
 
Senare åkte jag och besikta lilla gula bilen. Som jag trodde var det anmärkning på bromsarna så det ska fixas till och sen blir det ombesiktning, men annars var det inga problem alls. Jag åkte sen iväg en sväng till Torp för att strosa runt i lite butiker själv. Jag köpte inte så mycket, ett nytt diadem och örhängen, men det var mest för att få komma iväg själv ett tag och göra något. Det var riktigt mysigt. (^   ^)
 
Hemma har det inte varit den bästa stämningen. Jag piggade därför upp lite med att baka en vegansk kladdkaka med marshmallows och snickerskolakräm. Elias fyller år imorgon och jag jobbar så jag hinner inte baka en ordentlig tårta. Men denna fick mycket bra betyg ändå så jag tror han är nöjd ändå. ( ^ _ -) 
 
 
 
 
Yum!
 
 
 
 
Nu ska jag dricka en kopp te och titta lite på TV innan jag går och lägger mig. Även om den här dagen fick en bättre början en avslut så kommer en dag imorgon och den har alla möjligheter att bli bättre. Varje ny dag har man en chans att göra den till det man vill, det är upp till en själv att bestämma. Man kan se det positiva och jobba mot sina mål,
eller man kan välja att deppa ihop (jag föredrar det första alternativet). (^  -  ^)
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback