Tuffsan

Hej!
Nu är jag hemma efter en dag på jobbet. Det har varit rätt lugnt idag, men ändå funnits saker att göra. Vi har även börjat förbereda oss inför öppningen av Sjöboden där vi ska sälja glass så förhoppningsvis kommer vi öppna snart. (*^▽^*)
 
Igår gick det bara bra påvägen hem till Orust. Hemma var det skönt att se mina föräldrar igen, och Keyla som var som fastklistrad på mig. Vi gosade en hel del hon och jag, min lilla sötnos. ♡ Några andra jag gosade med var Smulan och kattungarna. Tuffsan, som jag kallar en av dem, hoppade rakt upp i mitt knä så fort jag satte mig på huk. Alla ungarna vill vara med hela tiden, men hon är nog den som utmärker sig mest. Jag har verkligen fattat tycke för henne. Därför är jag glad att mormor och morfar vill ha en kattunge, jag vet precis vilken de ska ha hihi! (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
Från min instagram (@eliinpelin)
 
 
 
 
 
Jag var uppe rätt tidigt imorse för att besikta bilen innan jobbet. Det var en efterkontroll och jag var så nervös för om den inte skulle gå igenom hade jag haft körförbud från och med imorgon. Men allt gick bara bra, bilen gick igenom och jag kan nu tuta och köra i ett år till.(*⌒ヮ⌒*)
 
Nu ska jag göra mig iordning för att sova. Jag är trött och det är en ny dag imorgon som jag kommer spendera på bästa Liseberg. 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback