No Sim

Hi!
Vad härligt det är att vara tillbaka på jobbet igen! Igår gick jättebra och jag och Limes kunde slå följe hem då hen slutade bara en halvtimma efter mig. (^  ^,)
 
Idag var jag uppe och åkte in lite tidigare än jag behövde. Jag hade bokat en ny telefon som de lagt undan till mig i butiken. Därför var jag där och hämtade den, yay!! 
 
 
 
 
Sony Xperia X
 
 
 
 
 
 
Jag satte på den först nu när jag kom hem och försökte föra över allt från mig gamla mobil. Det har gått bra förutom ett litet problem; mitt gamla simkort är för stort så jag har fått beställa ett nytt. (- _ -') Aja, jag har iaf mobilen och kan använda internett när jag har wifi. Sen får jag helt enkelt vänta med sms, samtal och mobilsurf tills jag fått det nya simkortet. Jag tror jag kommer klara mig, jag har ju min iPad. (^  _  -)
 
Jag är jättetrött nu efter en rolig dag på jobbet och har suttit med mobilen ett tag och försökt klura ut olika grejer. Men det börjar arta sig och jag har fått sortera upp alla mina appar som den förde över. (✿◠‿◠) Det är så smidigt när man bara uppgraderar modellen men håller sig till samma typ av mobil, det är bara att föra över allt det gamla. 
 
Men nu måste jag säga god natt och krypa ner i sängen. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback