Come and Play

Moshi Moshi!
Trotts att jag var ledig idag vaknade jag rätt tidigt. Men jag kände mig utvilad så jag la mig och kollade lite i mobilen. Det blev ett lugnt uppvaknande och jag kunde dra mig länge innan det var dags att göra sig iordning för att skypa med mitt hjärta. Det är alltid så härligt att se honom, han är bäst! 
 
Resten av dagen har jag fixat och donat med allt sånt jag inte hinner med när jag jobbar. Jag har gosat massor med kattungarna som är så söta! De älskar att leka och gosa och de vill alltid vara med. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ Jag har även tvättat en hel del, städat i köket, vaxat alla delar på kroppen där det växer oönskat hår och börjat packa inför helgens Stockholms-resa. Jag ska ju till Vegomässan!!!!! (*⌒ヮ⌒*)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är de söta mina små busungar! ♡ 
 
 
 
Jag måste dela med mig av en bild från igår också. På jobbet var det lugnt så jag har inte mycket att berätta om det. Men jag var i Göteborg tidigare för att köpa vitaminer på Happy Vegan och åkte sen till St Agnes och fikade. Det blev en jättegod choklad-, kola- och jordnötspaj. Mumms! (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu sitter jag och dricker te och ska strax krypa upp i soffan och se om jag hittar något kul att titta på. Imorgon är jag tillbaka på Liseberg, vilket ska bli roligt. (✿◠‿◠) Det kändes konstigt att inte vara där idag, men samtidigt skönt att ha fått gjort endel hemma. Tidigt, tidigt fredag morgon börjar jag resan upp mot Stockholm. Yay!
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback