Helping Hand

Hi!
Jag har jobbat på de här två dagarna. Det flyter på som vanligt och jag har kul! (^   ^) Det var dock skönt att sluta lite tidigare idag så jag kommer i säng i tid eftersom jag har öppning imorgon. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Påvägen genom parken nu när jag slutat kom det fram två tjejer, den ena grät, som hade tappat bort sina föräldrar. Jag tog hon som grät i handen och sa att detta löser vi, så gick vi till gästservice där jag kunde lämna över dem i deras händer. Det är inte ovanligt att folk tappar bort varandra, men det brukar alltid lösa sig. Men jag blev rörd och ville nästan stanna kvar hos flickan för att se så hon kom tillrätta. Hon grät iaf mindre när jag gick så då kändes det lite bättre att gå. Den andra flickan var inte alls orolig. 
 
Nu sitter jag på bussen hem. Jag längtar efter sängen. (^ _ ^)
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback