Fun with Lisebergare

Hi!
Jag är påväg hem efter en rolig kväll med kollegorna på Liseberg. (^  _  ^) Jag hade öppning på jobbet imorse och var därför uppe tidigt. Dagen har sen flytit på och gått rätt fort. Jag hade med mig ombyte och dusch-grejer så efter jobbet gjorde jag mig iordning för fest hemma hos en kollega tillsammans med resten från Mackasinet, Plättlagat och några från andra fast food enheter. Eftersom jag körde dit erbjöd jag skutts till några vänner så vi i åkte full bil dit. (^   ^)
 
Vi har haft en jättemysig kväll tillsammans! Jag dricker ju inte så när det blev shottar och för mycket dricklekar kände jag att det var dags för mig att dra mig hemmåt så jag får sova gott inatt och orkar jobba imorgon. Men jag har haft jätteroligt! 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var ett riktigt roligt spel vi spelade med mycket skratt!
 
 
 
 
Alla får varsitt kort, sen går det ut på att man ska hitta likadan figur på någon annans kort som på ditt eget och lägga sitt kort på dens kort innan någon lägger ett kort på ditt. Den som tillslut sitter med alla korten förlorar. Stressande och roligt!
 
 
 
 
Nu ska jag hem till Limes, Zeus och Lucius och sova. 
 
 
Kram på er ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback