Vegan Brownie Strawberry Dream

Moshi Moshi!
Jag var uppe lite tidigare idag så jag kunde skypa med mitt hjärta på andra sidan jorden. Det var så härligt att se honom igen, det var ett tag sedan vi skypade sisst. Imorgon är det bara två veckor kvar innan jag börjar min resa, så snart får jag vara i hans armar igen. Jag saknar honom verkligen, han är endel av mig och mitt liv. ♡ Efter att ha träffat honom förtstår jag innebörden när man säger "min andra hälft" för det är precis så det känns. 
 
Efter en sån bra start på dagen tog jag en lugn frukost samtidigt som jag hade kokosolja i håret. Senare blev det en lång härlig dusch innan jag gjorde den sista frostingen till Eriks tårta. Eftersom jag redigerat orginalreceptet så mycket försökte jag komma på ett nytt namn till kakan och det bästa jag kan kommar på är Vegan Brownie Strawberry Dream. ( ◠‿◠ ) Den var uppskattad nu på kvällen när farmor, farfar, min farbror Leif, hans fru Cissi och min kusin Victor kom på fika. Och Erik, födelsedagsbarnet, tyckte om den vilket är det viktigaste!
 
 
♡ Grattis, i efterskott, min älskade lillebror. Om du visste hur mycket du betyder för mig, även om jag kanske inte alltid säger det. Jag älskar dig och hur stor du än blir kommer du alltid vara min lilla lillebror. ♡
 
 
 
 
 
 
 
 
Botten är en brownie liknande kaka, fyllning jordgubbs cream cheese frosting
och det hela är toppat med marängsmörkräm. Yum!
 
 
 
 
Nu har alla gått hem och jag hör Erik som sitter uppe på rummet, spelar gitarr och sjunger. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag ska gå in och lägga in lite tvätt i garderoben och sen ska jag slå mig ner i soffan med mamma. Imorgon är det ny vecka och tillbaka till förskolan. (^    ^)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback