Purple again

Hej!
Japp, då har jag lekt med lite färg i håret igen hihi! (๑>ᴗ<๑) Jag har fortfarande två lila färger från Manic Panic som inte är riktigt slut ännu, så jag blandade lite av varje med massor av balsam och gick runt med det i håret ett bra tag. Resultatet är en ljus lila färg med lite lila-rosa toner. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blond var inte något som jag trivdes i, och det är aldrig någon hårfärg jag varit ute efter. Tanken var ju ett det skulle blivit ljusare/silver men det blev ju inte riktigt så. Men vad gör vell det, jag har ju mina lila toningar och innan jag åker till Nya Zeeland kommer jag färga det oranget igen. Nu är det slut på att leka med färger, haha! Orange är ändå den färgen jag haft i flera år och den färgen som känns mest som mig. (๑ᴖ◡ᴖ๑) 
 
 
Eftersom jag låg kvar i sängen så länge imorse, jag sov så gott inatt att det var svårt att gå upp, så har jag inte gjort så jättemycket idag förutom färgningen av håret. Jag har skrivit ner lite recept och annat vilket var skönt. Det är sådant som man alltid skjuter upp, haha! Sen har jag suttit och läst lite recept och annat ur Sofia Von Porats bok Vego för alla som jag fick i julklapp. Det finns så många recept jag vill prova!
 
Nu ska jag fortsätta med en lugn kväll och titta lite på TV. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback