Easy

Hi!
Vad skönt det var med sovmorgon. Det behövdes kan jag säga efter en orolig natt. Förkylningen blev värre så näsan tätna och jag kan inte sova med tät näsa utan vaknade och var tvungen att gå upp och ta nässpray, sen var det svårt att somna om... Men jag fick sova ut på morgonen vilket var härligt. (^   -   ^)
 
Annars har jag tagit det lugnt idag. Jag har sytt fast spetsen på klänningen jag ordnade med tidigare i veckan, lagat lite kläder och strykit det sista jag ska ha med mig till Nya Zeeland. Jag har sett över allt och packat det mer ordentligt och fint i resväskan. (^ _ ^) Eftersom jag har mycket att göra kommande vecka är det skönt att ha det mesta klart, det är bara lite små saker kvar som jag ändå inte kan packa ännu. 
 
 
I brist på bild kommer här en bild på min lunch idag. Det fick bli en smoothie-bowl full med massa gott för att försöka hjälpa kroppen lite på traven nu med förkylningen så det inte blir så jättefarligt och långvarigt. 
 
 
 
 
Smoothie gjord på jordgubbar, hallon, blåbär, lingon, spenat, grönkål och nyponpulver.
Toppat med kiwi, chia frön, linfrön och Kung Markattas groddade bär-müsli. Yum!
 
 
 
 
 
Mer än så har jag inte åstadkommit idag, men vad gör vell det. När man är ledig får man passa på att ta det lugnt och vila så man orkar med veckorna. (^ _ -) Imorgon börjar min sista vecka i Sverige innan jag åker till mitt andra hem; Nya Zeeland!
 
 
Kram på er 💖
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback