Crystal Clear

Hej!
Jag jobbade från tidig morgon igår vilket var mysigt. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag föredrar de tidiga mornarna på dagis då barnen droppar in, man äter frukost och sen får man sluta lite tidigare. Men just den där morgonstunden från det att man börjar fram till frukost är väldigt lugn och mysig. 
 
Det var skönt att vara hemma lite tidigare också eftersom jag hade möte inbokat fram mot kvällen om LR tillsammans med andra LR konsulenter. Därför hade jag gott om tid att komma hem, duscha och göra mig iordning innan jag, mamma och Erik åkte iväg. Det var ett väldigt roligt och inspirerande möte, som alltid! LR är verkligen så roligt att jobba med och har så många fantastiska produkter som jag bara längtar efter att få prata om och visa för folk. Inom en snar framtid kommer jag ha igång min egen webb-shop så då får ni chans att se mer av allt det roliga jag har att erbjuda. Spännande!
 
 
 
 
Snön kan verkigen se ut som tusentals kristaller ibland. Särskilt på kvällen när temperaturen sjunker och frosten kommer. 
 
 
 
 
 
Idag har jag varit på dagis igen, samma avdelning som alltid. (✿◠‿◠) Barnen är verkligen för härliga. Det snöade på förmiddagen så efter att vi dansat ut julen (vi hade en julgran, av plast, kvar) gick vi ut och hade roligt. Stjärtlapp är väldigt populärt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På eftermiddagen fick jag göra något som jag älskar. Det kom en tjej och frågade om hon och jag kunde leka och hon ville att jag läste en saga. Jag älskar att läsa böcker för barnen och jag hade missat lässtunden då jag hade rast. Så när hon kom och fråga blev jag så glad. Det slutade med att jag satt i en ring med tre-fyra barn, varav en i knät, och läste fyra rätt långa sagor. Det var så mysigt!! ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱ Barnsagor är så roliga att läsa och när barnen är sådär gosiga är det underbart. Och jag slutade dagen på ett bra sätt också, genom att leka lite med en av de yngsta från en av de andra avdelningarna när vi var ute (när vi är ute hjälps vi åt mellan avdelningarna).
 
 
Nu är jag dock så trött efter en lång dag. Men det har varit roligt och rätt lugnt idag. (^    ^) Imorgon ska jag till en annan avdelning och vara där hela dagen. En liten sovmorgon blir det också vilket ska bli härligt! Nu ska jag gå och kollapsa på soffan innan det är dags att ta sig in till sängen. Jag tror jag kommer att få sova gott inatt. ☆
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback