Colourful Jewelry

Hej!
Då var det äntligen fredag. Jag bytte pass med en ordinarie så hon kunde sluta tidigare, därför kom jag hem för bara en kort stund sedan. Jag gick samtidigt som de sista barnens mamma kom. (^   -   ^) Annars har dagen flytit på som alla andra. Jag har varit på min "vanliga" avdelning, vilket har varit så roligt! Att mötas av kramar och glada barn är verkligen underbart. 
 
 
 
 
 
Ännu mera lek med lera och sand, det är ju så roligt!
 
 
 
 
 
Jag fick ett fint armband från en söt lite kille. De är alldeles för söta alla barnen!
 
 
 
 
Nu ska det bli skönt med en helg då jag är ledig. Imorgon ska jag sova, så länge jag vill, utan något alarm som ringer. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Mamma och pappa har åkt till husvagnen och Erik ska strax iväg på fest så det är bara jag och Elias hemma. 
 
Jag ska sätta på lite te och krypa upp i soffan tänkte jag och titta på Star Wars. Jag har aldrig sett alla filmer från början så jag började förra helgen med episode 4, den filmen som kom ut först. Dock såg jag aldrig klart den då både jag och mamma blev så trötta att vi fick pausa och gå och lägga oss. Men idag tänker jag se klart den innan jag kryper ner i sängen och läser. 
 
Jag hoppas ni har en mysig fredagskväll och bra start på er helg!
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback