Clay Bath

Moshi Moshi!
Idag har jag varit på en annan avdelning på förskolan. Min gamla avdelning där jag gick när jag var liten. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det är ju en del som förrändrats sedan dess, men det var ändå mysigt att vara i de gamla lokalerna. Vi har haft fullt upp hela dagen med härliga barn. Mycket spring i benen och energi, då är det bra att kunna vara ute. Tyvärr har snön regnat bort under natten så nu blev det lerbad istället. Men barnen tycker iaf det var jätteroligt. (^  _  -)
 
 
 
 
 
 
De gamla kojorna jag lekte i när jag var liten står fortfarande kvar. 
 
 
 
 
Jag har blivit bokad för imorgon också vilket känns skönt eftersom hela denna veckan då är fixad. Varför har jag aldrig satt upp mig som vikarie någon gång förut när jag varit arbetslös, det finns ju hur mycket jobb som helst att få! Det är toppen bra!
 
Nu sitter jag hemma och är lika trött som vanligt efter en lång dag. Så det blir nog tidigt isäng ikväll igen. (◡‿◡✿) Det är på något sätt alltid så mycket skönare att sova när man jobbar, hihi.
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback