Chocolate, strawberry & veggies

Hej!
Det var helt underbart att få sova ut imorse, jag låg och drog mig läääänge. När jag väl lyckades ta mig upp ur sängen tog jag en härlig promenad med Keyla innan en lugn frukost. Bästa starten på en bra lördag! 
 
Resten av dagen har jag fixat och donat i köket. (^  _  ^) Jag har bakat inför fikat vi ska ha imorgon då Erik fyllde 19 år igår. Han har bestämt tårtan och jag har veganiserat den. Vi får vell se hur det blir! Sen har jag städat och grejat, det blir ofta så när jag bakat att jag sen fortsätter att städa hela köket. På eftermiddagen blev det handling och tankning av bilen innan jag gav hästarna kvällsmat. Det har varit rätt mysigt att gå runt och småpyssla med sådana saker idag. 
 
 
 
Kvällens middag blev lite av varje som vi hade i kylen och skafferiet. 
 
 
 
 
Till vänster: stekta champinjoner, stekt okra och stekt savoy- och rödkål.
Till höger: hemmagjord hummus, rödbetschips och ugnsrostad blomkål.
 
 
 
 
 
Det var väldigt gott, men jag orkade knappt med hälften. Därför la jag undan lite i en matlåda så kan jag ha det imorgon. (^ _ -)
 
Nu ska jag sätta mig ner i soffan och titta på nästa Star Wars film, episode 5. 
 
 
 
Kram på er 💖
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback