Buns, almond & whipped cream

Hello!
Jag har varit iväg och jobbat på Café Oasen idag vilket har varit så roligt! Jag verkligen trivs där, mer och mer för varje gång eftersom jag lär mig mer och bli snabbare på att paketera till dem som köper med sig bakverk. (^ _ ^) Vi säljer mååånga semlor nu kan jag säga, jag har märkt att det är nog min favorit att sälja. Jag tycker såklart om att sälja allt på ett café, men semlorna är enkla och roliga! Har ni ätit någon/några semlor ännu? Jag har faktiskt inte ätit en enda ännu, hihi. Jag får försöka hinna äta en innan jag åker till Nya Zealand för när jag kommer hem är semle-säsongen slut. (^  _  -) Jag har sett flera ställen i Göteborg som säljer veganska semlor om jag inte orkar baka egna. 
 
 
 
 
Fin solnedgång påvägen hem.
 
 
 
 
Nu sitter jag hemma i soffan med en kopp kaffe. Jag är såå trött, det verkar som jag är påväg att råka ut för ännu en förkylning då min hals varit lite konstig sen igår kväll och näsan rinner. Det blir LR's örte och vila, för imorgon är jag ledig! (^   -   ^)
 
 
 
Kram på er 💖
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback