Sunny in Wellington

Hello!
Jag och hjärtat vaknade faktiskt ganska tidigt idag och kunde därför göra oss iordning och åka iväg till Wellington i god tid, som vi planerat. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Där har vi strosat runt i solen och haft en underbar dag tillsammans. Dessutom har vi shoppat lite kul också, jag hittade lite nya kläder som jag är vääääldigt nöjd med. Det har varit varmt och härligt och det finns inte minsta lilla sak att klaga på, bara en fantastisk dag med mannen jag älskar. (◠‿◠✿)
 
 
 
 
Vi gick ner till hamnen för att sitta och ta det lugnt en stund. Vi stannade till vid ett café som hade sackosäckar i gräset utanför.
Där satte vi oss, jag drack en iskaffe och hjärtat en öl. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi fick syn på en rocka också. ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊  Jag har aldrig sett en vild så det var väldigt roligt!
 
 
 
 
 
Efter att ha vandrat runt och bara haft det bra började vi dra oss hemmåt igen. Påvägen hem stannade vi till i Paraparaumu för att äta varsin burgare som sen lunch. De har ett "fish and chips" ställe (som är lika vanliga som gatukök är i Sverige) där som har väldigt goda veganska burgare med potatispuckar i. Yum! 
 
 
 
 
 
 
 
Utsikten är inte så dum heller om man går ner till strandpromenaden som ligger precis nedanför. 
Perfekt ställe att äta på! 
 
 
 
Nu är vi hemma igen, trötta men nöjda med dagen tillsammans. Vi får se hur länge vi orkar stanna uppe idag, men som tur är har vi sovmorgon imorgon med då hjärtat är ledig. Jag älskar de dagarna då vi får vara tillsammans hela dagen! ♡
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback