Stone - Cloak - Wand

Hej!
Jag har varit hemma och tagit det lungt idag för att låta magen och kroppen återhämta sig från igår. Det har regnat nästan hela dagen, vilket kanske var bra eftersom jag inte kan göra mycket annat än att stanna innomhus då. (๑>ᴗ<๑) Imorse kollade jag igenom lite vad det finns för serier på Netflix (som hjärtat har kopplat till TV:n) och hittade flera serier som jag ligger efter i. Så jag har kollat på några avsnitt av Vampire Diaries, vilket var evigheter sedan jag såg. Förr var det min favorit serie men jag antar att det blev som med många andra serier; de håller på för länge och tillslut tröttnar man eller serien spårar ur. Jag tycker fortfarande det är spännande så jag vill kolla ikapp allt för att se vad som händer. 
 
 
 
 
Här är en som tycker om att spendera dagarna i sängen, så jag behöver aldrig vara ensam. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag slänger in en bild från min instagram (@eliinpelin) när jag ändå är i farten. 
T-shirten köpte jag igår på JayJays.
"Together they make one master of death"
 
 
 
 
Annars har jag mått bättre idag, inga konstiga illamåenden eller tendenser till att svimma. Just nu har jag färdigkokt risgrynsgröt på spisen och ska strax gå och röra ihop det med lite fler ingredienser för att göra en risgrynspudding. Det får bli middagen idag. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
Regnet smattrar fortfarande mot taket så jag tror jag sätter på ett avsnitt till av Vampire Diaries att titta på tills hjärtat kommer hem från jobbet. Jag saknar honom när han inte är här men att få se honom varje dag, somna bredvid honom och sen vakna upp bredvid honom är mer än guld värt. ♡
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback