Sparkle

Hi!
Det såg ut att bli en mulen och regnig dag imorse, men det vände och blev en varm och härlig dag istället. Jag började dagen med att gå till affären och handlade lite matvaror inför middagen ikväll. (^   ^,) När jag kom tillbaka, hade packat upp och tagit det lugnt en stund tog jag en härlig dusch. I torsdags, när jag var i Palmerston North, var jag inne på Lush och köpte "lip tint" men även ett prov på en kräm som heter Million Dollar Moisturiser. Jag är bara tvungen att skriva om den då den förutom återfuktar luktar så gott, som karamell, och den har små glitterkorn vilket får hyn att skimmra. (๑✧◡✧๑) Den är igentligen till för ansiktet, men eftersom jag redan har en ansiktskräm jag älskar (LR Aloe Vera Body Balm) så använde jag denna som återfuktare på mina tatueringar och på ställen som behöver lite extra fukt, exempel armbågarna. Perfekt!
 
 
 
 
 
Bild från min instagram (@eliinpelin)
 Taget när jag gick hemmifrån imorse.
 
 
 
 
Sen har jag tagit det lugnt ett tag och målat naglarna medan jag sett klart säsong 4 av Vampire Diaries. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jeff har hållt mig sällskap som vanligt, han är för söt den lilla latmasken. 
 
 
Nu ska jag strax gå och börja med midddagen som idag blir afrikanskt. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback