Pink Seashell

Hi!
Jag var uppe innan hjärtat imorse och började göra mig iordning för en dag i Palmerston North. Min sissta chans för lite shopping där. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Tyvärr blev det ingen frukost på mitt nya favorit café, de har stängt på lördagar. Men jag gick till mitt och Josefins gamla café, the Coffee Shop, istället och åt en god granola där med bärkompott och sojamjölk. 
 
 
 
 
Granolan var fortfarande varm, yum! 
 
 
 
 
 
Sen har jag strosat runt i lugn och ro, kollat i butiker och fått shoppat lite. (◠‿◠✿) Det har varit varmt, härligt och mysigt med en sista dag i Palmy (för den här gången). Hjärtat har haft det rätt lugnt på jobbet så jag har kunnat umgås med honom lite, i tatueringsstudion, också ibland. 
 
 
 
 
Några ankor gjorde mig sällskap när jag satt och tog det lugnt i the square i solskénet. Så söta!
 
 
 
 
 
Dagens outfit med Liz Lisa kjol och ny blus som jag fick av hjärtat i födelsedagspresent.
Jag äääälskar den! ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är vi hemma och trötta båda två. Vi gick och la oss rätt sent igår då vi kollade på några avsnitt av Terranova, hihi! (๑>ᴗ<๑) Jag brukar somna till någon av hjärtats serier (som jag inte tycker är världsbäst direkt), därför hade jag svårt att somna då det var så tysst när tv:n inte var på. Sen vaknade jag vid fem imorse och kunde inte somna om så man kan säga att jag känner mig redo för sängen redan nu, hihi! (^     ^) Det blir tidigt i säng ikväll så hjärtat och jag kan ha en hel dag tillsammans imorgon. Vad vi hittar på då får ni höra om sen efter. (^ _ -)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback