6 Different Balls

Hi!
Det har varit fullt upp för mig idag, sen jag gick upp fram till nu. (^   ^,) Jag har duschat, färgat håret och "fixat tiil" hela kroppen på alla möjliga sett (bland annat peeling, nopprat ögonbrynen, filat fötter m.m.). Så nu är jag redo för min långa flygresa ner till Nya Zeeland.
 
Jag har även packat lite mer och rullat chokladbollar. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Eller bollar kanske man bara ska säga eftersom jag gjorde en liten buffé av olika sorters "chokladbollar" (veganska såklart) till fikat vi hade nu på kvällen. Det var mycket omtyckt av alla, särskilt att jag gjort dem så små så man kunde äta flera. 
 
 
 
 
Vita chokladbollar rullade i regnbågsströssel, Saffransbollar rullade i kokos, Raw Food morotskaksbollar rullade i kanel, Nötkrämsbollar rullade i hackade hasselnötter, Kanelbullebollar rullade i pärlsocker och vanliga chokladbollar rullade i kokos. Det var så gott alltihopa! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det finns så oändligt många bollar jag vill prova göra, men nu har testat några iaf. ( ◠‿◠ ) Så enkelt, men så gott. Jag undrar om det finns någon som skrivit en bok ännu med bara "chokladbolls"-recept. Yum!
 
 
Nu ska jag fortsätta kvällen med att förbereda det sissta, imorgon åker jag!! Vi får se hur mycket jag kommer sova inatt, haha! Jag har varit som ett litet barn innan julafton flera kvällar på raken nu. Jag ska försöka uppdatera er under resans gång, men allt beror på wifi och tid. (^   ^) Annars hörs vi när jag befinner mig i Nya Zeeland. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback