22 Years on Earth

Hi!
Det hände en hel del igår och jag hade ingen lust att blogga över huvud taget. Men jag ska försöka sammanfatta lite av gårdagen. (^  -  ^)
 
Det började med att jag gick upp tillsammans med hjärtat och åkte med in till Palmerston North. Jag hade bestämmt en ny träff med Geoff och Anette och för att jag ska kunna ha bilen följde jag med hjärtat till jobbet. Så förmiddagen skulle spenderas i Palmy innan jag begav mig hem till min gamla au pair familj. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag började med frukost på samma café som förra gången; Wholegrain Organics. Yum!
 
 
 
 
Denna gången blev det rostad havre-müsli toppat med blåbär, passionsfrukt och banan och till det deras hemmagjorda mandelmjölk. Jag kunde inte låta bli ett glas nypressad apelsin juice också. Så gott!!
 
  
 
 
 
Något annat jag gillar med cafét ät att de säljer en hel del produkter också,
i princip allt de använder för att göra sina olika rätter kan man köpa. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag promenerade sedan iväg och kollade i lite butiker. Det inträffade en liten grej som gjorde att jag gick till Tim och han fick ledigt resten av dagen. Jag vill inte ta upp allt här på bloggen då det är privat, men det är inget ni behöver oroa er för. (^ _ -) Men det var skönt att slippa vara själv och kunna få vara med hjärtat resten av dagen. Jag åkte, som ni kanske förstår, inte hem till Anette, Geoff och Caelan pga det som hände. Jag och Tim tog en fika med Bex, Tims bästa vän, innan vi åkte hem. Vad härligt det var att se henne igen! (*^▽^*)
 
Resten av dagen tog vi det lugnt. Det var soligt och härligt så vi hamnade i polen tillslut och efter det en härlig dusch. (◠‿◠✿) Vad jag är glad som har Tim, han förstår mig utan och innan och vi kan prata om allt. Han är den som alltid kan få mig att le, med honom mår jag bra. 
 
 
 
Idag är det 22 år sedan lilla jag föddes. Jag är hemma och tar det lugnt hela dagen, förutom när jag gick till affären på förmiddagen. Ikväll blir det vegansk lyx-pannkakstårta. (^     ^,) Pannkakorna har jag redan stekt och de står i kylen. Jag blev väldigt glad när jag såg alpros vaniljkräm i affären så den får bli en fyllning. Sen kommer jag mixa ihop en annan spännande fyllning lite senare. Mer om det får ni veta när tårtan är klar, det kommer självklart komma bilder antingen idag eller imorgon. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, jag är fortfarande rätt trött efter gårdagen. Men annars mår jag bara bra, det är varmt och härligt idag igen med solskén så då kan man inget annat är att vara glad. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback