Yummy Swirls

Hi!
Det har varit mycket mer att göra på jobbet idag. På morgonen var det rätt lugnt och jag kunde i lung och ro packetera färska kakor som kommit till cafét. (^  -  ^) Så söta!
 
 
 
 
Strasskakor
 
 
 
 
 
 
Sen fick jag ta itu med att packa upp leveranser. Jag borde haft en varnings-skylt idag i pannan "låt mig inte hantera tunga saker innan frukost", haha! (๑>ᴗ<๑) Jag har två sår, ett klämt finger och ett stort blåmärke. Men jag lever och mår bra, skrattar bara åt mig själv haha! Medan jag höll på att packa upp började gäster att komma och sen har vi haft fullt upp hela dagen. Men det har varit roligt med så mycket gäster i cafét! (✿◠‿◠)
 
 
Hemma tog jag en promenad med Keyla i solen. Super skönt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag duschat och ska ta det lugnt resten av kvällen. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: norrbotten emma

va söt hund och go fika =)

ha en fin dag
kramar

2017-04-04 @ 18:40:32
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback