The Future

Hi!
Vilket underbart väder vi har haft idag. Barnen har haft massor av energi, om man säger så, och det har varit fullt upp hela dagen. Jag var rätt mör när jag hade min rast kan man säga, haha! (๑>ᴗ<๑) Jag blev även frågad om jag kunde stanna en timma extra idag och jag såg ingen anledning till varför inte. Det ända var att jag var trött men jag hade ju inget jag måste passa hemma så varför inte, och jag vill ju alltid hjälpa till när jag kan. (^   ^,) På eftermiddagen fick jag gå in till en annan avdelning som behövde mig bättre just då än den avdelningen jag är på. Denna hade jag aldrig varit på förut och det är en småbarnsavdelning så det var väldigt mysigt. Särskit när man sitter och äter mellanmål och de yngsta har yoghurt runt hela munnen, hihi, de är för sööta! (✿◠‿◠)
 
 
 
Vad glad man blir när man ser att några av barnen har "planterat ett träd" (satt en nedfallen kvist i jorden) och de tar hand om den och skyddar den från småbarnen som försöker gräva upp. Jag hoppas att detta är något som kommer hålla sig kvar när de växer upp och kan bidra till en bättre planet. Mina goingar! 
 
 
 
 
 
De yngsta tyckte det var väldigt roligt att leka med bilarna, särskilt när "fröken" gör roliga billjud hihi!
 
 
 
 
Nu är jag jättetrött men ändå glad efter en rolig och händelserik dag. Att gå in till en annan avdelning på eftermiddagen gav lite miljöombyte och tiden gick väldigt fort eftersom man alltid fick passa på de små. Nu ska jag ta ut linserna och sätta på en kopp te innan jag kryper upp i soffan en stund innan jag går och lägger mig. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback