♡ Pysen ♡

Hej!
Påskhelgen är slut och jag har varit tillbaka på dagis. Det har varit fullt upp hela dagen med många härliga barn, så man kan säga att jag är rätt trött nu och ska bara ta det lugnt resten av dagen. Men det var kul att vara tillbaka! (✿◠‿◠)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Något som varit mindre roligt är att vår katt Pysen fick somna in idag. Vi pratade om det i söndags då han är gammal och han har flera tecken på att kroppen börjar lägga av. Han har blivit tuffsig i pälsen (som annars är jättefin), tänderna vill jag inte äns nämna och han har magrat det sista halvåret trotts avmaskningar och bra foder. Hans aptit är det inget fel på men det är inprincip det ända han gör; äter, sover, jamar. Därför kände vi att det var dags att låta honom få somna in. Pysen är född hemma hos oss och har haft en långt och bra liv. Du är redan saknad Pysen, vi älskar dig och kommer alltid minnas dig! ♡
 
 
 
 
Elias och Pysen under deras första år.
 
 
 
 
 
Han hittade alltid de mest knasiga ställen att sova på.
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag sätta på kaffe och fortsätta min lugna kväll. Det kommer bli tomt här hemma och jag hittar fortfarande katthår överallt. Men han är på ett bättre ställe. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback