Easter Hag

Moshi Moshi!
Då var det onsdag, den dagen vi firade Påsk på dagis. (^   ^,) Det har varit jätteroligt, särskilt eftersom man fick klä ut sig. Jag var uppe tidigare imorse så jag hann med att sminka mig och fixa till min utklädnad (kläderna la jag fram redan igår, hihi), så roligt!! (*⌒▽⌒*)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På förskolan möttes jag av många glada påskgummor och gubbar. De var så söta så allihopa! Vi satte genast igång med påskpyssel och sen var det dags för sammling i stora leksalen för alla avdelningarna på förskolan. Där sjöng vi sånger och fick besök av "Kvast Asta" som kom förbi på sin gula kvast. Hon sjöng en fin sång för oss om påsken och bjöd alla barnen på glass. Det var mycket populärt. (◠‿◠✿)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I personalrummet stod det ett stort fint påskägg fyllt med godis (icke veganskt, men det fanns ett litet fruktfat bakom som jag kunde smaska på). Det var väldigt gulligt av dem tycker jag, särskilt det fina kortet!
 
 
 
 
Glass och sedan lite påskmust till maten fick fart på barnen, haha! Så resten av dagen har det varit full fart. Men det har ändå varit roligt, barnen har varit så glada och har haft så roligt. Solen skén på eftermiddagen så att vara ute var helt underbart. 
 
Nu är jag dock väldigt trött efter en lång och händelserik dag. Men det har som sagt varit väldigt roligt. Jag ska ta det lugnt en stund och titta på the Big Bang Theory innan jag går och lägger mig. Jag tror inte jag orkar sitta uppe så länge, haha! 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback