Clean-Feets-Thursday

Hej på er!
Nu undrar ni kanske vilka fötter jag har tvättat idag (med tanke på rubriken), haha! (๑>ᴗ<๑) Det är skärtorsdagen och skär betyder ren. Namnet skärtorsdag kommer från när Jesus tvättade lärjungarnas fötter före måltiden. Dagens lärdom, hihi! (-‿◦☀)
 
På förskolan har det flytit på som vanligt med många härliga barn, lek och skoj. Alla har varit glada och jag får fortfarande flera kramar per dag. (๑ᴖ◡ᴖ๑) När de frågar om jag har några egna barn och sen stället följdfrågan "varför inte?" får de svaret att jag lånar dem under dagarna istället, hihi! De är ju mina söta små barn. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var skönt också när de sista föräldrarna kom tidigare, vilket gjorde att jag kunde komma iväg några minuter tidigare från jobbet. Härligt! Mamma och pappa åkte till husvagnen för en liten stund sedan så det är bara jag, Erik och Elias hemma (och Keyla och Pysen + hästarna såklart). Killarna sitter mest på sina rum, framför datorerna, och pysen sover någonstans så det blir mest jag och Keyla. Så mysigt! ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊ Nu ska jag njuta av att vara ledig i två dagar. Det invigs med ett avsnitt av Vampire Diaries innan jag kryper ner i sängen och läser så många kapitel jag orkar ur Sagan om Isfolket. (✿◠‿◠) 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback